...varför?

Jag fryser och är trött. Har engelska lektion och måste läsa ut en bok på 300 sidor tills imorron-.-
Ska göra en bok analys på den boken + att jag har matteprov imorron.
Hoppas min hjärna inte låser sig som vanligt.
Hatar prov, varför msåte jag ha det?
Men nu har jag iaf repeterat allt jag behöver göra pga att jag var tvungen att hjälpa både Lenne och Sara under mattelektionen idag, så jag fick repetera alla grejer om och om igen.
Ser på anime samtidigt som jag läser...borde egentligen läsa hela tiden men min hjärna klarar inte av det idag.
Den nya animen jag kollar på är lite weird...
Nu måste jag fortsätta läsa:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.