Death Note

Världens konstiga anime/manga, men animen verkar bättre än animen iaf^^"
Light är snygg, men L är coolX)
Började kolla på animen igår, och jag gillar den:P
Fast jag skulle inte vilja ha ett häfte där du skriver ner namn på andra och bestämmer hur de ska dö och när de ska dö.
Weird, undrar från vart den idén kmr ifrån.
Och jag är i skolan på en lektion som jag inte behöver vara här.
Lite idiotiskt...men jag glömde bort att den här lektionen var först på dagen-.-
Stupid little me, men jag kan iaf kollar runt på internet hela tiden...som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.