Indesign

Indesign är det tråkigaste program jag har använt i hela mitt liv:S
Det är så tråkigt och konstigt osv...har hållt på med det i flera veckor.
Varför måste det vara så tråkigt och varför har vi Mediaproduktion i hela tre timmar???
Vill göra något roligt, som t.ex. åka hem och mysa och kolla på tv eller film på datorn.
Just nu har vi en av de tråkigaste lärarna på köpet...varför kan vi inte få ha den roligaste läraren under den längsta lektionen i veckan???
Nu är jag väldigt negativ, men vi har honom jämnt.
Ser på lite anime under tiden, men det går inte så bra, för man hör massa andra saker under tiden.
Oj, nu blev det en klago mening igen.
Förhoppningsvis blir jag klar idag.
Fast då får jag välrdens längsta håltimme istället...fast bättre det än ha lektion i tre timmar som är skittråkigt.
Hur som helst, Indesign är effektivt men jättetråkigt, föredrar photoshop^^"
Får se om jag sätter upp det här Indesign arbetet.
Min lärare vill ju självklart att jag gör det, men vi får se, kanske jag låter honom sätta upp det på väggen tillsammans med de andra som som är klara.
Om det inte var så tråkigt skulle jag säkert använda det när jag är hemma, men just nu är det hemskt tråkigt.
Jag är nog en av de få som tycker Indesign är tråkigt, fast jag vet några fler som tycker det programet är tråkigtXD
Fast nu vill inte skrivaren funka så jag kan skriva ut en liten kladd och se om det är några små slarvfel som vanligt.
See you later:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.