Mitt namn är Trötter

Vi har två prov idag och självklart somnade jag vid ett inatt, så jag är ju allt annat än pigg idag.
Den dagen som jag behövde vara extra pigg-.-
Var så pigg igår kväll...kunde absolut inte somna, hatar när det blir så.
Jag som ville vara pigg till proven-.- Kommer säkert få IG på NV provet, tror det kanske kommer gå bättre i engelskan.
Hoppas iaf att det kommer gå bättre i engelskan, för NV sakerna fattar man inte mycket av.
Hur som helst, funderar på att döpa om mig till TrötterX)
Eller kanske inte...men idag är jag så jäkla trött, kommer inte kunna räkna ett skit på matten, och så har vi bägge proven efter varandra.
Sen sista timmen har vi mediaproduktion med NILS~!!!
Den här dagen kan inte bli värre, har bara kärnämnen idag förutom mediaproduktion och vi har prov i två av tre kärnämnen...kan det bli värre...jo att vi har matten nu direkt på morgonen och att vi har engelskan före NV provet...vill bara hem och dööö typ, eller lägga mig och se på massa asiatiskt igen.
Nu ska ja göra något med min LJ, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.