Val

Nu har vi suttit och lyssnat på när våran biträdande rektor och syo har talat om våra val till 2:an, de var tråkigt, man blev bara mer förvirradXD
Vi satt mer än 30 minuter och bara lyssnade på deras prat...aja, man fick reda på en del iaf.
Nu har vi svenska med galna LottaXD
Sen vi började igen efter jullovet så har hon varit värsta galen och hyper, om man jämnför med hur höstterminen va.
Fast jag kommer få beslutsångest när det gäller valet till 2:an...!
Hatar att välja, är så dålig på välja rätt sak, kommer säkert ändra mig, fast skolan är trög i allmänheten så även om jag väljer det som verkar roligast kommer jag säkert tycka skolan är skittråkigt><
Usch, hatar att välja saker.
Nu kanske jag borde arbeta på lektionenX)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.