090701

Sitter i min säng, Linnea och Sara är här. Linnea ska bo hos mig i en hel vecka. Sara sitter här och läser min mangaerie Demon Diary. Hon är helt såld på den serien. Idag har det även åskat, men inte mycket. Imorron ska jag upp och rida vid 8, ska senast komma till stallet halv 8. Kommer seriöst att dööö. Har ju vänt på dygnet så det blir väl en aning jobbigt. Min och Saras kaninunge börjar bli riktigt modiga nu, är inte rädda hela tiden utan börjar bli riktigt avslappnade och sitter nästan kvar när vi ska hämta dem. Ska gå och ringa till mitt ridsällskap imorron och säger att jag kmr lite efter 7, tänker åka med mamma när hon skjusar Linnea till bussen. Skriver kanske ett till inlägg senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.