090703

Syrran blir 13 idag, ett stort grattis till henne. Men är smått avis på henne för hon har fått en samsung touh screen mobil! Hon ska ha ett litet party vid en sjö med kompisar ikväll så vi slipper henne...även om hon inte är så hemskt galen och konstig. Hur som helst så har jag varit och fotat lite under första klassen i Storbyns lokala ponnyhopp meeting. Det var jättevarmt och jag var bara där under första klassen sen var jag tvungen att åka hem med samma person som jag åkte dit med pga att jag inte hade någon annan att åka med hem. Men imorron ska jag vara där hela dagen. Måste ta med mig massa vatten och förhoppningsvis får jag massa fina kort. Nu är Sara här, skriver mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.