090704

Gick upp vid halv sju för att bli hämtad vid sju på morgonen för att åka till Storbyn för att fota. Kom fram vid 7.40, kollade runt, knäppte lite kort när Ylva red Elliot år Alexander i LD:n. Sen fick jag henne att hjälpa mig att sätta upp lappar om att jag var där och fotade och att de kunde köpa lite kort av mig. Sen när LC:n började så knäppte jag på i stort sett alla. Fast under kt. D omgång av LC:n så gick jag och åt lunch, var så jäkla hungrig så att min konsentration försvann och förmågan att ta bra bilder. Så åt en toast och en kola blev min lunch. Ska kolla genom bilderna nu och ladda upp dem, ska förresten dit imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.