God morgon

Har precis ätit frukost och klockan är bara 9.10 på morgonen. Fast nu blev jag trött som fan så ska nog gå och lägga mig igen. Kan säga att vi har deprimerande väder igen. Varför kunde det inte ha varit fint väder längre? Aja, ska väl efter att jag har sovit lite till ladda upp bilderna från Storbyn lokala ponnyhopp meeting. Undrar om det är någon som vill köpa?
Jag skulle behöva pengar, men jag skrev på hemsidan att det inte är något köptvång. Vill inte ge intrycket av att jag säljer bilder bara för att få pengar och att jag tvingar människorna att köpa fast de inte vill. Nu är det bara vänta och se om det är någon som vill köpa. Tillbaks till ämnet, jag fick mig ett litet gott skratt nu när jag åt frukost. Är ju lite smått beroende av asiatiska popband och de var några killar som hade gjort en lite rolig version av ett tjejbands låt som heter Gee. Det såg så kul ut så jag höll på att börja asgarva, men eftersom de flesta sover fortfarande just nu så fick jag skratta inombords istället.
Nej men, får se det igen när alla är vakna. Dags att sova igen, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.