090609

Vaknade precis innan klockan ringde vid halv åtta imorse. Låg kvar i sängen ett par minuter sen tog man sig en skön morgondusch. Sen höll jag på att spy när jag borstade tänder, lagomt trevligt. Åkte iaf till skolan, sov typ hela vägen till Falun, och eftersom det var en icke direktbuss sov jag ca 1 timme, för jag lyckades hålla mig vaken iaf 30 minuter sammanlagt tror jag. När jag, Sara och Lenne kom fram satt vi oss vid datorn, pratade lite om betyg med lite "lediga" lärare. Sen stack vi och åt runt 11, efter det klippte vi upp mitt hänglås till skåpet. Sen när vi precis skulle klippa upp det kommer Lenne och säger att vi inte har våran enda lektion för dagen som vi hade gått och väntat på i två timmar!
Då blev vi lagomt glada allihop, så vi tog 20:an tillbaks till Hedemora igen, och även nu sov jag nästan hela vägen hem.
Tror jag behöver sova mer än vad jag har gjort de senaste veckorna. Får sova igen allt nu i början av lovet, sen är det dags att vara uppe länge. Eller iaf så länge man får och orkar. Morsan kommer antagligen jaga mig i säng tidigt.
Men iaf så gick jag hem från bussen när vi kom till Hedemora. Fint väder så jag klarade mig bra idag. När jag kom hem satt jag mig vid datorn igen, och kan säga att det är det enda jag har gjort idag förutom att gå ut en sväng med hund.
Så min dag har varit enformig och rolig som vanligt. Imorron ska klassen till Laser Dome i Borlänge och ha lite skoj kl.14.30. Fast jag kommer ta samma tidiga buss som idag bara för att jag övertalade min kompis att vi skulle äta thaimat och bara för att jag kommer så långt iförväg innan vi skulle sammlas i skolan så bestämde vi att vi kunde shoppa på en gång. Det ska bli roligt att shopp med Josefine, var rätt längesen man såg henne. Hur som helst hoppas jag att jag fyndar något så jag slipper göra mig av med alla pengar på lovet så jag kan konsentrera mig på att sälja bilder.
Fast en sak vet jag iaf vad jag ska köpa, ett par hörlurar igen...jag lyckas jämnt göra sönder dem efter bara ett par månader. Okej, nu var det över ett halvår sen jag köpte om jag inte minns helt fel, men jag ligger oftast och lyssnar på musik i sängen och råkar oftast somna med lurarna i öronen så då på något sätt går sladden sönder eller bli glapp tills de inte funkar längre. Imorron är det även sista ridlektionen för den här terminen, hoppas jag får söta Casper.
Det var allt, byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.