090612

Alltså vart tog sommarvädret vägen??? Det har inte varit bra väder på över en vecka. Okej, de har varit växlande men inge varmt alls. Jag vill ha sommar och sol, inte massa moln, blåst och regn. Tänk vad bra vi hade det för två veckor sen när det var ca 24 grader och sol. Sånt väder ska det vara. För om det är fint väder får man dessutom mycket bättre kort.
Längtar som fan efter sommaren igen. Är ju en liten solgud även om jag inte är lika tålig för solen och värmen som för några år sen...XD  Just nu är det iaf massa blåst och moln. Har precis vaknat och ser att det bara är skitväder ute, lagomt kul eller? Hoppas det inte kommer blås lika mycket imorron när jag ska ut och fota på en tävling, för om det blåser kommer jag frysa ihjäl. Får väl underhålla mig själv med lite film idag då.
Bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.