090626

Sitter och kollar på fotboll och Sverige fick stryck på straffar precis! Fyfan alltså, det är så jäkla hemskt med straffar. De var inne på den andra omgången straffar där lagen får plocka in en spelare en och en, efter fem straffar var så förlorade Sverige i den andra omgången! Det är så jäkla synd om han i Sverige som missade straffen. Måste vara hemskt att komma till skedet där en fotbollsmatch på straffar. Dessutom kom Sverige ikapp efter ha legat under en 3-0 ledning för England i andra halvlek. Har även fotat på ridklubben idag, eller Monica Olsson hade bokat mig idag för dressyrträningen så jag knäppte kort på henne och sen följde jag med henne hem och knäppte kort på henne föl igen, och den här gången blev korten bättre tycker jag. Hon har verkligen ett jättefint stoföl på en månad. Kommer antagligen bli en svettsfux.
Bilder kommer senare på min fotblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.