090627

Är påväg ut till sommarstugan. Ska hämta upp Sara på vägen mot sommarstugan. Idag ska jag nog bada för första gången för iår, lite sent men tror de kommer vara runt 23-24 grader i vattnet så nu fan ska jag bada! Älskar att bada men när jag käne på vattnet i torsdag var det typ första gången för det här året så det var lite konstigt och kallt, plus att det blåste kallt och de var ingen sol vid bryggan så jag sket i att bada då. Men nu ska det nog vara sol vid bryggan. Kommer självklart även ta med mig kameran. Vi tänker svänga förbi Falkeströms med hennes bilder som hon ska köpa av mig, så nu blir jag lite rikare. Och mitt studiebidrag kommer på tisdag så då blir jag rik igen. Det är även bestämt att vi ska till Falun på måndag för att kolla på söta kaninungar. Ska bli värsta nice att få hem en till kanin. Men nu ska vi åka ut till sommarstugan, det blir en massa sola, bada(kanske) och fotandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.