Formatera om...

Jag har bestämt mig för att formatera om min privata laptop igen. Jag avinstrallerade quickplayer och efter det så cpar sig den totallt så jag ska formatera om den nu, inte den smartaste tiden att börja med det...men får väl se om jag somnar eller inte. Jag är trött men endå inte, är väl för att jag blir trött pga detta skitväder och jag är pigg för att jag sov till halv 12 idag.
Har suttit vid datorn i stort sett hela dagen, jäkla datornnörd man blir när det regnar ute. Aja, var faktiskt ut en sväng i ösregnet med söta hunden våran. Har inget mer att säga, bara att den jäkla omformateringen komemr ta hela natten.
Nattinatti allihopa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.