Fotoblogg

Jag vill skaffa mig en fotoblogg och vill ha förslag på vad den kan heta. Kommer inte på något snyggt så behöver hjälp.
Hoppas någon kan hjälpa mig. Dessutom ska jag nog försöka få till en snyggare layout igen, blev inte riktigt så nöjd med den jag har nu. Men hur som helst så är jag verkligen pepp på att skaffa mig en fotoblogg, vet inte varför riktigt men kommer i alla fall skaffa en inom en snar framtid så alla bilderna kommer försvinna dit. Dags för massa fangirling time med Super Junior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.