Fotografering

Stack till Romme travbana idag och fotade den sista dagen av den regionala hopptävlingen. Det var riktigt fint ävder tills sita klassen då det började blåsa och det kom lite moln, men det ska man inte klaga över men om man jämnför med hur det var runt 10 tiden på förmiddagen så var det dåligt. Men de hade massa björkar fast bundna runt hinderstöden så kameran ville bara fokusera på den rörande löven av vindsuset från hästarna, så det blev inte så jättemånga lyckade kort.
Gillar inte när man väljer att ha bjökar som dekorationer till hinderstöden, men det är inget att göra åt.
Fick iaf ca 211 kort sammanlagt på ca 100 starter så det var rätt godkänt. När jag kom hem åt jag, satt mig vid datorn och läste massa manga och chattade med kompisar. Imorron ska vi till sommarstugan och städa, mysa och knäppa massa kort. Eller rättare sagt det är jag som ska ta massa kort på allt och alla. Funderar på att övertala mina föräldrar att åka förbi islandshästgården påvägen hem så jag kan få lite kort på deras underbart söta svarta fölunge. Och på måndag v.30 kommer Helena från Stockholm och hälsa på hemma hos mig för första gången. Ska bli skitnice! Då ska vi fota om vädret tillåta. Längtar och om två veckor är det dags för tre dagars hoppmeeting i Storbyn. Det är en lok. ponnyhoppning under första helgen i juli. Ska kontakta ridklubben om att jag kommer finnas där och fota under stort sett alla dagarna. Nu är det dags att redigera korten från tävlingen idag, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.