Ifokus.se

En väldans trevlig sajt~ Är där inne så mycket att jag glömmer bort mina andra sidor.
Är medlem på hästfot.ifokus.se, där lär jag mig alla småknep attt ta bra hästfoton att kolla vad andra får för kritik och tips på deras bilder och självklart genom kritik på mina egna bilder.
Där hittar man också recentioner om olika objektiv som man kanske har undrat hur dem fungerar och vad som är bra och dåligt med dem. Har blivit medlem på två nya ifokus sajter idag, hoppas jag bara har något att komma med där.
En var om bloggande och en om bildredigering. Ska nog ändra storleken på ett par bilder som jag har tagit och be om kritik.
Ska nog även fråga om de är några som ska på Hästhopp SM under Hammaröspelen 29-2 augusti iår.
Ses alla söta människor ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.