Kollar på fotboll

Jag sitter och kollar på fotboll som jag egentligen inte är intresserad av, men vad gör man inte för att få något att göra när det regnar hela tiden ute? Sitter visserligen vid http://www.hastfoto.ifokus.se och kollar runt men det händer inte så mycket där just nu. Igår gjorde jag om en kompis blogg-layout (oliviasahlins.blogg.se). Ingen avancerad layout men den duger hoppas jag. Har även ändrat på min egen hemside (www.lisjostrand.webb.se) layout så kolla gärna in och lämna en kommentar i min gästbok. Hur som helst så leder Italien mot Sverige i U21 EM i fotboll. Nu höll Sverige på att kvitera mot Italien så det skulle ha blivit 1-1 men vi missade målen med cirka två meter. Ska kolla mail och andra grejer, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.