Lååång dag, snabbt slut

Dagen började med massa regn...och med att min kompis ringde och väckte mig ca två minuter innan alarmet skulle ringa.
Jag missade mina två sista viktiga minuter av sömnen.
Gick iaf upp, gjord emig klar för att åka till bussen, och somna som en gris efter ett tag.
När jag kom fram gick jag, Sara och Lenne och satt oss vid ett bord och väntade på att idrotten skulle börja.
Vi skulle ha haft en slags styrkepass på mattor idag, men vi vara bara fyra stycken och det var bara en som hade kläder med sig så vi fick göra vad vi ville.
Sen var det ca tre timmar hål efter idrotten, nästan fyra och efter det hade vi matte där vi bara skulle prata.
Så den här dagen har varit lång utan att det har hänt något roligt alls.
Fast jag och Sara hade skitkul när Lenne blev kletig av coca colan hon drack när vi stack och åt kladdkaka på Du & Jag fiket.
Det var väl det enda roliga som hände i Falun, sen när vi väl kom hem till mig hade vi det faktiskt riktigt kul, var ovanligt sociala...Sen fick jag använda upp all min energi på att få med dem på en lite promenad med min hund. Sen när vi väl hade kommit ut tog Sara upp en snigel och jag sprang ifrån henne och Lenne.
Dumma människa hotade med att kasta den på mig, är inte rädd för sniglar på det sättet, men dem är så jäkla äckliga!
Så jag fick springa en hel del, fast de fick också springa en del.
När vi äntligen hade kommit hem lagade jag mat till mig själv och de andra stekte ägg.
Efter det satt vi oss vid datorerna igen, och var lite lagomt sociala.
Tur att ingen ser oss när vi är tillsammans, för vi sitter bara vid datorerna och är jättesociala.
Men iaf, plötsligt var klockan halv nio och Lenne var tvungen att sticka hem.
När hon hade åkt hem så gick tiden fort igen, inte fortare bara för att Lenne åkte hem.
Hur som helst var klockan plötsligt tio så Sara var tvungen att åka hem hon också.
Så nu sitter jag ensam och ska göra mig klar för sängen, baibai<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.