Pappers jobb

Hejsan, nu har jag skrivit ett protokoll till mamma, kopierat tre olika papper 10gånger. Lagomt kul, men lilla mamma kan ju verkligen ingenting. Så det är jag som får göra allt datorjobb åt henne. Måste väl ta och lära henne hur man använder en datorn någon gång, men det kommer jag inte ha tålamod till. Men jag måste verkligen lära henne annars ska jag kräva att jag ska börja få pengar för allt datorarbete. Längtar som fan efter solen nu, det regnar fortfarande jättemycket.
Det lär väl bli mer pappersarbete för mig för att underhålla mig själv. Kan ju inte sitta och glo in i datorn hela dagen även om det känns rätt skönt och bara sitta rakt upp och ner. Fast tänker sova lite efter maten tror jag bara för att fördriva tiden. Kanske borde läsa klart min Twiligt bok också som är försenad. Men det tar lite tid innan jag börjar läsa en bok, när jag väl har börjat läst går det fort. Aja, nu har jag babblat klart, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.