Regn och ännu mer regn

Det har regnat hela dagen! Så jag var tvungen att ställa in min fotning på den lokala hoppningen i Sala. Jag som hade sett fram emot att åka till Sala och fota på en stor gräsbana. Hoppas det blir bra väder snart. Tror jag blir tokig på det här vädret, man kan ju inte göra något kul alls ute. Jag blir dessutom jättetrött med lite huvudvärk. Fast enligt vädret så blir det soligt på tisdag iaf. Hoppas det blir så även på onsdag. Just nu sitter jag vid tv:en och kollar på sammandrag av Norrköping Horse Show. Man längtar verkligen efter solen som var den helgen då dem tävlingarna var.  Man blir så avis på hur bra de rider i dressyren och hoppningen. Det var dessutom ridskoleavsutning på klubben idag, de skulle ha varit ute, men eftersom det regnar så vet jag inte om de var ute idag eller flyttade in i ridhuset. Fick förfrågan i torsdag om jag ville fota, men jag sa nej eftersom jag trodde jag skulle till Sala. Så jag sket i att åka dit och fota. Gick istället ut med min hund på en promenad.
Mamma har dessutom skaffat mig ett fotojobb på måndag morgon. Fast inget är bestämt än. Jag funderar på att flytta fram mitt fotojobb på ett föl till tisdag eftersom det ska bli fint väder på tisdag. Nu ska jag koncentrera mig på tv:en.
Byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.