Regn

Det ösregnar, om inte så gjorde de det precis. Hatar växlande väder för i ena stunden är det värsta varmt och solsken och nästa är massa moln, blåst och regn. Kan det inte vara normalt väder? Man vet ju inte hur man ska klä sig för dagen.
Ska snart ut till stallet för veckans ridlektion, det ska bli nice, men får inte bli övertaggad som jag var förra gången.
Då gick det väldigt dåligt, kunde inte rida ordentligt...
Och idag har vi banhoppning och det var typ evigheter sen jag hoppade, är absolut inte i form för det.
Detta kommer inte sluta väl, förhoppningsvis sitter jag iaf kvar på min söta ponny.
Dags att dra, baibai:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.