Sol och ännu mera sol

Världens bästa väder har börjat! Sol, sol och ännu mera sol. Sara sov över hos mig igår tills idag, vi hade det slappt! Och nu är det bestämt att jag ska köpa en söt liten ny dvärgvädurs kanin unge. Kanske åker och kollar på några kaniner på måndag i Falun och mamma till och med sa att hon kunde skjusa oss! Sara ska med och kolla för att hon ska också köpa en, och den ska bo hemma i en av våra kaninburar. Kommer bli så jäkla roligt med två söta kaninungar alltså! Fast de kommer bli lite knasigt om vi ska till sommarstugan, men det löser sig säkert. Hur som helst så åkte vi till sommarstugan på eftermiddagen. Jag och Sara skurade våran badbrygga två gånger, spelade Nalle Puh memory två gånger och jag tog en hel del bilder. Sen åkte vi hem runt 18 för jag skulle rida vid 19 på söta Lisa. Som tur var det inte så varmt att skritta runt i skogen och jag lyckades att inte bli uppäten av myggen och knotten. Ska leka i photoshop now, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.