Strömsholmtävlingarna

Kollar på strömsholmtävlingarna på tv4 sport just nu. Varberg vann lag SM i både ponny och hästklassen.
Hade så gärna vilja varit där och fotat men tyvärr hade jag ingen skjus. Tänk att rida lag sm på strömsholm, det måste vara en härlig känsla. Känslan att bara vara där och kolla måste vara så roligt. Är lagomt avis på de som fick åka dit, men får väl se till att åka till SM i Kalrstad istället och knäppa kort. Hur som helst så måste jag verkligen till Strömsholm nästa år och kolla på lag SM! Att fota hästhoppningen är en av det roligaste som finns. Men nu är det tillfälligt avbrott på tv4 sport kanalen så nu kommer jag säkert att missa de sista 10 minuterna av sändningen.
Får väl kolla imorron, tror det blir en till sändning då.
Kan avsluta inlägget med att säga att jag kommer kanske åka på ett fotouppdrag om vädret tillåter.
Ha det bäst, ses.

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Synd att du missade det. Det var superkul, även om vädret inte var det bästa. Jag var där och fotade och jobbade lite :)

2009-06-07 @ 22:03:27
URL: http://olympias.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.