Friluftsdag

Åsbo backen idag med Josefine, Elin och Lenne:)
Det var rätt nice, vi hade friluftsdag med skolan.
Vi fyra valde Åsbobacken med pulkaåkningXD
Jag åkte bara två gånger på en stjärtlapp~
Första gången jag åkte lyckades jag åka i två gupp så jag dog av skrattXD
Flög rakt upp och rakt ner, gjorde ont i svanskotan, men de gick över...
Lenne dog iaf av skratt fast sen dog både hon och jag när hon åkte bobb nerför backen.
Flög nästan av, hoppade tillbaks sen på bobbenXD
Ramlade liksom aldrig av utan hoppade tillbaks igen~
Sen åkte inte vi mer, tråkiga är vi, men hon frös ihjäl och jag var inte pigg!
Efter friluftsdagen stack jag och Josefine hem till hennes lägenhet, hämtade hennes grejer hon skulle ha med sig hem och sen gick vi till thairestauranten och åt lunch:D
När vi var färdiga gick vi till bussen som tog oss till Borlänge där hennes buss hem till Äppelbo väntade och jag tog 205:an hem:)
Det var min dag, see ya:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.