Dalahoppet

Just nu så gör jag absolut ingenting, syrran är sur och jobbig!
Ska vara med Sara snart.
Fast tänker tala om dalahoppet som jag var på igår.
Vi kom dit vid 8, sen så var vi där till 10.
Efter det stack vi ner till skolan och åt lunch, sen satt vi där i en timme.
Sen var det dags att fota på tävlingen igen.
Kanske borde säga att Dalahoppet är en nationellhästhopptävlingX)
Det tog 4 timmar för första klassen att bli klar, så jag och Sara hann bara fota på första och knappt halva andra klassen.
Sen tog vi bussen hem vid 4 och förde över alla bilderna till datorn.
Sammanlagt hade vi 3 systemkameror med oss, min, en kompis och skolans kamera~
Fick sammanlagt kanske 700 bilder, fast vi tog bort ca 300 allt som allt...
Eller iaf 200 bilder;)
Av bilderna ska vi göra en hemsida.
Ska ut i fina vädret snart, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.