Långt inlägg

Igår åkte jag med Oliva till Leksand för att knäppa kort, och självklart kunde jag inte låta bli att fråga Matilda om jag kunde åka med henne hem sen efter tävlingens slut, alltså om jag kunde åka med dem hem eftersom Olivia skulle hem så mycket tidagare innan tävlingen slutade.
Så 6.15 ringde klockan, 6.45 åkte jag till statiol där Olivia väntade i bilen.
Gick fortare än räknat att ta oss till Leksand.
Underbart väder var det också, slapp frysa iaf.
Hur som helst var vi lite väl mycket i tid.
Hade nästan över en timme på oss innan hon skulle rida.
När hon red fotade jag såklart en hel del på henne, sen på andra Hedemora ekipage som var med på tävlingen.
Fick sammanlagt 316 bilder, hoppade över dessutom hela LD utom Olivias ritt...och en massa ekipage i LC klassen också.
Sen efter LD började alla andra komma, de flest tävlade i LC, LC+5 och LB.
De var bara Olivia som tävlade LD bland alla ekipage från Hedemora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.