Wiie

Ska köpa mig mitt tredje objektiv imorron hoppas jag.
Eller andra kan man nog säga eftersom mitt lilla objektiv följde med kameran;)
Kommer bli ett NIKKOR 55-200mm VR:D
Så nu kommer jag bli utan pengar~ men det är det värt.
Kanske passar på att köpa filter till bägge mina telezoom objektiven.
Om det finns inne kanske jag spenderar pengar på ett till batteri...
Aja, en sak är då säker, det kanske kommer försvinna ca 3000:- för mig imorron.
Men grejer till en systemkamera kostar, speciellt objektiven så det är bara att bita ihop.
Måste försöka sälja lite bilder och skaffa sommarjobb så jag kan få lite pengar till sommarlovet.
Får se till att använda kameran flitig och följa med olika personer på tävlingar så jag kan fota och sälja kort.
Hur som helst kommer jag bli jätteglad över att få ett till objektiv.
Om jag märker att det nya objektivet räcker kanske jag säljer mitt Tamron objektiv för ca 1700:-
Det får tiden utvisa, men tror jag behåller det eftersom det kommer längre i naturen osv.
Dags för sängdags. byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.