Aj:O

Vad har jag lyckats med nu...kan ibland knappt stöda på min stackars lilla högerfot...!
Började under dagen och går i vågor, ibland kan jag gå normalt och ibland inte alls, skumt värre.

Har i alla fall städat färdigt...eller nej inte moppat golvet än, jag är inte den snabbaste städerskan men jag städar verkligen varje millimeter så det tar lite tid.
Får se till att göra det imorgon...och så ska jag redigera lite bilder från sommarjobbet...behövs, lite efter men det är inte så många bilder så det ska inte ta hela dagen/natten eftersom jag nu sitter och planerar in en liten shoppingresa till Falun.

Hihi ska få shoppa med lilla söta Sofia, ska bli jätteroligt även om jag inte kommer kunna gå speciellt bra om jag har otur men det är smällar man får ta.
Nej nu ska jag ta och plocka undan från sängen och sen kanske pysa i säng om jag ska till Falun...funderar på att ta 8.45 bussen, så byebye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.