Liten uppdatering

Chacha bloggen...eller vad är det folk brukar säga/skriva?
I alla fall så är jag hemma från sommarstugan en snabbis, för at pappa skulle fixa lite nya spikar och sånt så passade på att komma med.
Eftersom vi bor vid sommarstugan fortfarande sitter jag på syrrans dator där jag inte har en enda bild så ni får klara er med ett inlägg utan bilder men när jag kommer hem på söndag blir det bomb, det kan jag lova!
Annars händer ingenting, bara slappar och lever livet vid sommarstugan där vi bara har 12v's el.

Det menas med att vi har batterin som förser oss med el som laddas upp av en solpanel som bara tar upp energi från solen och ger oss el när det är sol såklart.
Och ingen täckning knappt till mobilerna har vi heller och min mobil kan fortfarande inte skicka sms så nästa vecka blir det en ny!

Och nästa vecka ska jag jobba alla dagar utom...två kanske, helt sjukt, kommer ha så mycket att göra!
Ska till Olshyttan, till ett ställe utanför Horndal tror jag det var, till Åsebo RS och något mer var det också!
Kommer blir sjukt mycket bilder att redigera, välja ut och självklart försöka få upp de snyggaste här på bloggen och även kanske lite på min bilddagbok.

Var förresten ute vid Norn igår, fotade en liten lokal konsert och det var bättre än jag trodde det skulle vara.
De spelade nyckelharpa, fiol och gitarr och sjöng, var mest irländska låtar, lite roligt!
Men usch vad jag saknade ett ljusstarkt teleobjektiv igår för konserten var inne i en kyrka och där var det inte världens bästa ljus precis så ja...men det gick i alla fall.
Men nu börjar detta bli alldeles för långt och nu kom pappa hem så dags att åka till sommarstugan igen mitt ute i skogen, på ön, vid en klarvattenssjö.
Ni får ha det så bäst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.