Rubrik

Tjollahopp, sitter åter igen vid lillsyrrans lilla rosa laptop för att min är i stugan och jag är bara hemma en snabbis för att vattna kaniner och pappa köper mer virke.
Har inte mycket att säga, haha mer än att jag springer omkring med min lilla kamera på ön och fotar bara massa måsar och lommar. Kul liv tänker ni, och jag kan säga att det är roligare än det låter, speciellt när man inte smälter bort i solen! Hahah ojoj det här inlägget blir random och ingen bild har jag heller...damp!
Men jag kommer hem imorgon, måste vara hemma när syrran kommer hem från Danmark och jag har jobb imorgon har jag för mig så det är lika bra att åka hem.

Har även skrivit ett inlägg om hur man fotar måsar, kanske inte roligaste ämne men det är en kul grej, kanske något tips kommer funka vem vet.
Planerar att åka till Stockholm som jag nog har tjatat om 100 år, hehe men det har inte blivit av än, och shoppinghumöret är på topp, måste dessutom köpa en ny mobil, då rycker det lite pengar!
Nej nu ska jag kolla på någon liten musikvideo eller liknande...eller nej kolla efter en bra någolunda billig mobil och lite annat smått och gott, byebye:)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-18 @ 13:43:18
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.