Sommar och sol!=)

Igår bar de av till sommarstugan med massa sol, myspys och lite fotande.
Var även iväg på en vandring mellan Knivet - Fallet - Sotborn, för er som bor i Hedemora kan jag säga att det ligger utanför Norn mitt ute i ingenstans!
Hade som uppdrag på jobbet att fota lite av vandringen så det blev bara att sätta sig i bilen, åka dit fota i ca 1½ timme en bar de iväg till sommarstugan där allt var perfekt. Hade datorn med men självklart glömde jag kamerasladden hemma så jag håller på att lägga in alla bilder så de kommer en del under dagen.

Idag har jag också hunnit med att jobba en snabbis, stack till Hildens handelsträdgård och knäppte lite när ett par rosexperter var där för att artbestämma andras rosor och från när de växte ovs.
Så blev några kort på det och passade på att ta kort på ett par kossor sen innan vi åkte hem.
Var inte direkt mycket människor där så det blev inte så mycket kort eftersom de bara satt där och pratade mest.

Nej nu ska jag nog ta och åka med mamma och handla, sen ska jag redigera alla bilder...och sen blir det att slappa, för varmt för att göra något;)


Kommentarer
Postat av: REbecca

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin :)?

2010-07-11 @ 17:03:13
URL: http://minchrissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.