städa, Städa, STÄDA!

Hejhoppsan, klockan är halv 2 på natten och jag är fortfarande inte klar med städandet men jag tänker göra resten imorgon! Alltså har i stort sett städat i...fem timmar! Helt sjukt, vad är de för fel på mig?
Haha, rensat, torkat, damsugit och imorgon blir det att moppa golvet, torka resten av allt jag har...och ärligt så har jag bara kommit genom mitt skrivbord och skåpet brevid...kan ni tänka er vad saker jag har haft i skåpet och på mitt skrivbord?!

I alla fall imorgon kanske det även bär av till stugan över dagen och sen städa...fast borde städa klart innan annars kommer jag nog inte slutföra detta jätteprojekt, försöker hitta teman för varje hylla, lättare sagt än gjort och jag har slängt två stora ICA kassar med gamla småsaker, papper utan värde osv...undrar hur jag har lyckats samla på mig allt detta...

Kan även tillägga att jag har moppat halva övervåningen idag och städat åt kaninerna också...min dag har dvs typ i stort sett bara bestått av städa, Städa...STÄDAT!
Nej nu är det dags för sängen, känns som ja typ svimma av trötthet, så nattinatti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.