Åh yes...(ironi)

Sitter och pluggar matte, fan att man måste kunna hela kursen bara för att man ska komplettera för att man inte kunde en del i boken, fan! Oj vilket fint språk jag använder, men detta är inget roligt.

Det jobbiga är att mamma inte förstår varför jag inte orkade med matte, hur kul är det?
Älskar förstående föräldrar...not...erhm...Negativ eller vad?
Okej, ska inte vara såhär, har bestämt mig att jag ska klara matten, på riktigt nu, har bara haft lite halvtaskig inställning, men nu SKA det pluggas matte!

Kanske får lite mer energi så fort som maten är klar och man får äta och ta en till paus, sitter ju och bloggar ehehe.
Nej men skämt å sidor, jag ska göra ett sista ryck nu sista dagarna så blir allt bra.
Får undanvara den första APU dagen och en av de sista så ska jag väl tusan klara MatteB?!

Aja, hur som helst, nu verkar maten vara klar, så ska sticka iväg, tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Åh det låter ju riktigt nice. Vill också ta studenten nu :(. Haha

2011-04-18 @ 12:03:48
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.