Behinde the scene

Yes, morgon allihopa, hoppas ni sov lika bra som jag inatt. Har i alla fall snabbt kollat igenom alla vattendroppsbilderna från igår och de blev helt okej, lite svårt utan ett stativ med att hita fokusen eftersom man helst fokuserar manuellt.

Tog mig tid och snabbredigerade bara kontrasten på bilderna och valde ut några bra, men dem får ni vänta på, tänkte visa hur det såg ut efter jag har fotat, haha, lite grejer här och var och vatten överrallt.
Nej skämt åt sidor, så hemskt såg det inte ut, men det tog mig i alla fall över en timme innan jag fick mina "bra" bilder. Måste verkligen skaffa ett bra macro objektiv, får strunta i det ljusstarka telezoomet, får vänta tills det har skjunkigt lite till i priset, har inge bråttom heller, behöver det först nästa vinter så...

Detta behövde jag till min kamera...

Och detta...

Såhär såg det ut typ, förutom att telezoomet satt på kameran;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.