FEI WC Kür final

Är något jag verkligen skulle vilja fota eftersom jag är en liten dressyrnörd hahaha i vissa fall. Patrik Kittels ritt var helt magisk, han förtjänade en bättre placering men det är så det kan bli ibland. Scandic var sjukt otroligt fin idag, såg nästan ut som Patrik bara tänkte så gjorde Scandic det han skulle.

Hans form är också inte så kort som många andras och det gillas skarpt! Om man kollar på hur Parzival går så ser det enligt mig personligen bättre ut med en mer välv hals än en kort hög, någon mer som tycker som jag?
I alla fall, nästa år ska jag till Göteborg och förhoppningsvis har jag fått ihop lite pengar så jag kan vara där alla tre dagar så vi får hoppas på att jag kommer in i Göteborg, flyttar ner dit och får ett litet extra jobb bredvid skolan så blir allt super!

Nej nu kallar sängen och huvudet snurrar, ha det bra!:)

En av dagens bättre bilder, fler finns på facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.