Gomenasai...

Ingen bloggning igår, men gjorde som sagt högskoleprovet igår, galet jobbigt och efter det, tja...försvann all inspiration till att blogga.
Känner mig så dålig som inte bloggar, men så kan det bli, har egentligen inget att säga, blir att mesta mysa idag och plugga lite matte tror jag.

Vädret är dessutom skit, så att ta bilder ute lär inte komma på fråga, ehehe...Men mamma önskade en kladdkaka så blir en sån, tar någon bild då, haha. Fast usch nu babblar jag bara, men ska redigera bilderna till Louise, blir aldrig klar..! Får ta och dricka lite cola så jag orkar dra igenom åtminstånde 300st bilder idag, de ska väljas ut de bästa sen ska hon välja bilderna, sen funderar jag fortfarande på hur jag ska skicka dem, har en liten plan, men det är en hemlis, hihi. Ska nog försöka rita lite också de kommande dagarna, göra klart lite skoluppgifter och seeen...har jag kanske tid med körkortet...

Nej usch, nu klagar jag bara som alltid, använder bara ordet Men...Men...MEN...AHHH ok inget rolig info här inte, hoppas ni är mer pepp än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.