I think my future is a little bit brighter for the moment

Ah minst sagt, fick svar från en grafisk byrå angående sommarjobb och det var bara positivt rakt igenom mailet. Det värmde rätt skönt och en tung sten lättade från mitt hjärta och axlar.

Ska svara på mailet imorgon för just nu är jag egentligen "upptagen" med min historia hem tenta om historiska epoker, men var tvungen att kika in på mailen när jag ändå var inne på google och sökte och vips så hittar man ett sånt här underbart mail. Om vi säger såhär, personen ville gärna fortsätta hålla kontakten med mig så tja, hihi är alldeles pirrig i hela kroppen fast jag är SÅHÄR sjukt trött!

Har även ett annat ställe som ville att jag skulle ringa om sommarjobb, även det en grafisk byrå, gissa om att det känns väldigt bra! Men nu kan jag inte skriva mer, ska få klart den här sista delen av frågan och sen lägga mig.
Planerar att göra sista frågan imorgon och skicka in den under eftermiddagen:)


Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Men gash vad kul med sommarjobb på en grafisk byrå!! Det hoppas jag att vi får höra mer om sen :D. Håller tummarna för dig!

2011-04-24 @ 22:43:31
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.