Inspiration, vad är det?

Japp, skitseg dag, har verkligen inte orkat gjort något vettigt mer än svarat på lite historia frågor, men inget mer, fattar inte, vart tog min motivation vägen?!
Efter en timme framför datorn så försvann allt, ska vi skylla på datorn tro eller att jag somna 2 men hadeb  behövt somna vid 11?

Eller, vad tror ni, kanske använde upp min inspiration igår natt på designen och idag så...tja jag vet inte, det var meningen att jag skulle plugga färdigt historian idag, men det blev ju av, INTE!
Kan bero på att jag blev så jäkla opepp efter plugget, borde det inte vara tvärtom att man vill göra något roligt efter ha pluggat? Usch många frågor snurrar i huvudet just nu, hur ska jag klara av matten? Ska jag verkligen lyckas med allt?

Sommarjobbet, hur ska jag göra, söka någon annanstans eller hoppas på jobb i Hedemora? Åh vad jag hatar att bli vuxen vid vissa tillfällen! Hade inte suttit fel med att något roligt hände, en rolig nyhet eller något.
Jag hade hur många planer som helst i huvudet för dagen, men efter ha sovit för dåligt, en dålig uppvaknande och tja...nej huvud och kropp strejkar rejält nu, lagomt i tid när man behöver vara som mest pepp!

Detta är livet fören blivande 19åring med beslutångest om framtiden, och angående mycket mer, aah, jag vill mer än jag vet mäktar med, fan alltså...
Hoppas i alla fall ni har det bättre än mig och nu har jag verkligen bara klagat!

Någon bra nyhet...hmm...jag kanske kommer få fota ett bröllop, men inget säkert, men om det blir av kommer jag må SÅHÄR mycket bättre, men om min nuvarande tur fortsätter...äsch, nu ger jag upp med babblet!
Avslutar med en liten välanvänd bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.