Långpromenad och godis!

Det gillas starkt kan jag säga! Köpte godis innan dagens lektion, så har lite kvar tills nu och det ska njutas tillsammans med lite bildredigering av mina vårsjälvporträtt som jag passade på och ta nu när det är varmt och skönt ute! Solen skiner, fåglarna kvittrar och det blåser en svag vind, perfekt för porträtt eller vad sägs, haha.
Eftersom jag nu var så duktigt och tog självporträtt såhär i början av våren är det väl dags och byta till en mer vårig design men det kommer väl om några veckor, har planerat det där alldeles för länge, men som alltid skjuter jag problemen framför och tack vare det vette tusan om jag klarar av B kursen i matten...!
Nej nu dags och äta godis, redigera bilder och föööörsöka plugga matte, tjingeling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.