Min dag idag:D

Hhihihi, nu börjar jag bli gammal! Fyller nämligen år som sagt, dagen började med huvudvärk men det släppte nu efter ha varit ute vid ridskolan sen halv 10 tills nu.

Blev en hel del kort kan jag säga, mina få men väldigt bra presenter får ni se på bild senare, nu ska vi äta alldeles strax, sen fika, men ingen verkar komma så de blir väl familjen då och jag, ehehe...
Nej nu ska vi inte vara sånn, även om det inte är något speciellt att fylla år längre enligt mig...börjar låta gammal!
Hoppas i alla fall ni andra inte tänker däcka i en buske eller liknande ikväll/natt, men att ni får sen superkväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.