Något som bara susar förbi

Är tiden, aaaah herregud, tiden går för fort! Tyckte vi precis hade sportlov, och nu är det bara 2 veckor kvar till påsklov, födelsedag och maj! Dessutom närmar sig studenten med stormsteg, sjukt, men inget man kan göra åt det heller, gaaah.

Dessutom går tiden bara fortare när man sover bort halva dagen haha. Sov till 11, ska ut med hunden alldeles strax, sen så får vi se vad dagen bjuder på, hoppas inte dagen försvinner så fort så jag hinner med att plugga, "träna" och bara vara...! Och eftersom studentmössan kom igår så var jag tvungen att prova och ta kort på den nu så här kommer lite failade bilder, men det är poängen med det hela som räknas...eller?

Min Digitalfoto kom dessutom alldeles nyss så den ska läsas, bläddrade lite snabbt igenom den och såg att mitt 50mm f/1.4 G vann deras test av fasta objektiv, 50mm! Hihih, kan förklara varför jag älskar detta objektiv så mycket.
Använder det mer än mitt telezoom nästan, skärpan är perfekt, haha.
Nej nu vill hunden ut, jag vaknade till vindstilla väder med sol och nu blåser det storm igen och moln...tror jag ska sluta sova bort halva dagen så jag hinner uppleva det fina vårvädret;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.