Nu kör vi!

Äta massa gott grillkött innan konserten, cider och taggar med musik. Dagen blev helt okej än så länge, stack upp till Linnea en sväng och planerade lite pizzaätande imorgon och vi kanske ska "dricka" lite nästa helg, ahaha.
Gissa vem som kommer dö! Nejdå, jag kommer nog få ont i magen för att det brukar hända lite roliga saker när denna lilla person får i sig lite öl, och nu avslutade jag det...

Hon ska väl inte bry sig direkt, alla brukar ju bli som de blir när de är fulla eller hur? Nej men jag ska äta nu, sen konsert sen blir det bara mys med familj gissar jag, bilder från Kompiscupen kommer senare ikväll;)

Bjuder väl på denna nu när jag fyller år...

Kommentarer
Postat av: Danai

sv: TACK bästaste bästaste du :D

2011-04-30 @ 21:49:16
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.