Ny design

Yes, mitt i natten, men envis så är man. Kände att jag nästan var klar så ville bli klar även om klockan tydligen blev mer än vad jag hade planerat, men oturligt nog krånglar servarna på www.imageshack.us, så mina ikoner längst ner syns inte och krånglar!

Den blev rosa, designen av någon anledning, men den fick en vårig känsla i alla fall som var själva poängen.
Länkar kommer, men det orkar jag inte ta hand om nu, utan det blir imorgon, nu ropar sängen, hoppas ni gillar det nya utseéndet!:)

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Japps, en klass på varje :)



Fin designen blev :D

2011-04-15 @ 08:51:19
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.