Obs....

Tiden går och allt. Jag tänker inte be om ursäkt, det känns som jag inte har någon anledning till att säga förlåt att jag inte har bloggat. Låter lite själviskt men hallå, det är påsk, ska man verkligen spendera påsken framför datorn då?

Jag har i alla fall fotat hästar lite smått och gjort klart historian, kollat på tv:e med familjen och bara varit, rätt skönt.
Idag bär det av till Linghed och träffa släkten, roligt roligt.
Kameran följer självklart med och premier att fota släkten med nya kameran haha.
Blir väl där tills kvällen någon gång, kanske snor mosters dator och bloggar men gissar att det inte blir av.

Li peppar i alla fall inför Heby och alla Säter tävlingar som hon ska fota och hon måste dessutom leta sommarjobb igen! De kunde inte ta emot mig i sommar på de två olika grafiker byråerna men så kan de va.
Sista skoldagen, riktiga med lektioner har blivit avklarad, helt sjukt enligt mig! Har bara studenten veckan kvar med alla tokigheter och själva studenten! Sen är det finito, slut, över och allt vad man kan komma på.

Det var väl allt för nu, kanske kommer ett tidsinlägg med lite hästbilder senare under dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.