On my way

Oj, känns som klockan är runt 2 eller något på natten men den är tydligen bara 11! Hahah tror lilla Li är lite smått trött eller vad säger ni? Dagen till ära har jag varit virrig, fangirlat i skolan och inte kunnat läst en not rätt under orkestern...Eller jag läste rätt men mina fingrar levde ett eget liv, suck!

Imorgon blir det att försöka för en gång skulle bli klar med en massa skit, haha. Plugga matte ska det göras, längta efter sommaren och försöka ta lite kort på min studentmössa som kom idag, YIPPI~
Självklart ska det motioneras, väger alldeles för mycket, tänker inte nämna min vikt, men jag skulle lätt kunna gå ner en hel del utan att räknas som underviktig om man säger det så...
Ska försöka på mig lite armhävningar om axeln nu inte bestämmer sig för att hoppa ur led och ut i vårvädret med hunden, powerwalk maybe och lite framför wii.

Det är morgondagen, nu ska jag nog sova, känns som huvudet snurrar lite sådär lagomt och tja, har inget mer att säga, har smått påbörjat den nya bloggdesignen och ja...de lär dröja innan den är klar..;)



Kommentarer
Postat av: Lina

åååh ! vad fina ! vad ska du göra idag?

2011-04-08 @ 11:19:38
URL: http://kameramotiv.blogg.se/
Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

Så himla fina bilder! :D

2011-04-08 @ 22:25:37
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.