Våren är här=D

Tycker jag i alla fall, igår töade det sjukt mycket! När jag gick till skolan vid lunch hade vår uppfart till gården ett helt lager med is, när jag kom hem 4 timmar senare var det knappt ingen snö alls kvar.
Något mer vårtecken är ju trots allt alla flyttfåglar som börjar anlända, så fint när man ser svanar flyga på morgonen, haha, jag är alldeles för melodramisk...
Kanske borde kolla hur långt våra blommor i rabatten har kommit, vill ta lite nya bilder igen..!
Så tills vidare får ni nöja er med lite fler orkidébilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.