Vattendroppar

Tidsinlägg here we come. I alla fall, igår kväll/natt fick jag ett ryck och fotade vattendroppar och det går framåt med den tekniken, haha. Jämnfört med hur de första blev så är det faktiskt en skillnad, inte världsstor men tillräcklig för att jag ska se den.
Och kanske tar och gör en videoinlägg om hur jag gjorde eller så kan det händ att jag var snäll och passade på att ta lite behinde the scene bilder till er, är lite dålig med sånt...
Hur som helst, bildernas ska redigeras idag/ikväll för senare idag innan stalltjänsten kl.14 ska jag hinna plugga matte och historia om jag nu inte har lyckats sovit bort halva dagen;)
En av de första bilderna som jag tog med vattendroppar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.