Ojoj, hur blev de såhär mån tro?

Lite småjobbiga sömnproblem som har resulterat i huvudvärk och gjort att min tinitus har gjort att det dånat och haft sig i både öron och huvud.
Kort sagt så har jag försökt hållt mig från datorn helt enkelt, men nu är jag tillbaks, fast borde inte vara tillbaks för jag har matte som behövs pluggas på osv.

Annars så vill jag få lite studiebidrag och lite födelsedagspengar så jag får råd att åka och köpa mig en studentkläning! Måste hitta en snart, börjar bli lite panik..
Och jag tror inte jag ska på balen, ingen och gå med men det händer ju bara en gång i livet men...vet inte hur mycket det kostar, vill veta!

Imorgon ska jag filma/fota kompiscupen i dressyr, sen fika, sen konsert och sen...ja vad händer sen?
Ingen att va med på själv valborg, vad är de här?! Brukar vara med någon även om jag inte är någon som festar och går ut men aja, vi får se vad som händer. Tog lite självporträtt precis också till Equipe, ska välja ut en bild sen finns jag där, på equipe.nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.