Wihihihi.......

Sitter hos Linnea, snackar konstiga saker och planerar men jag får damp på hennes dator!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi planerar massa konstiga saker och inget vettigt och detta inlägg känns nödvändigt(Y)

Föreläsningen på skolan tog 15 minuter istället för 2 timmar som de trodde. Och det var obligatorisk nävaro.......sen hur många som kom kan diskuteras;) Om det märks så är detta inlägg ej normalt men vi är lite trötta och virriga:D
Linnea sitter dessutom och läser högt vad jag skiver, lite jobbigt*host*
Hon ska iväg o handla så ja kommer bli utsparkad ur hennes lägenhet, buhuhuhuhuhuhuhuhu.

Imorgon har vi bara graf, värt...NEJ! Jag får väl ta och plugga matte medan jag väntar på bussen.
Åh Linnea går mig på nerverna!!!!!!!!! Varför måste hon läsa vad jag skriver...HÖGT........XD
Nu är det någon granne till henne som bankar och dunkar...huhuh.

Nej nu ger vi upp, känns som detta inlägg blev lite flumm..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas dagen slutar bättre än den börja;D

Kommentarer
Postat av: Reidarlouise

Very informative...God Bless

2011-08-26 @ 06:52:48
URL: http://reidarlouise.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.